Bildedryss fra en fin tur

Hei mine fine! Behandler lørdagen dere bra? For en fantastisk fin tur mamma og jeg har hatt i dag, i det nydelige været vi har. Vi endte opp med å ta turen som tok oss innom gapahuken her på Stavtjørn, hvor vi koste oss i eget selskap i nesten to timer, med øl og grilling av pølser. Da det etter hvert startet å komme mer og mer folk, og i tillegg at det kom en hannhund, tok vi fatt på turen hjem. Solo har nemlig løpetid for øyeblikket, og jeg kjenner at jeg ikke har særlig lyst på valper, haha. Da var det bedre å komme seg avgårde, og det var like så greit. Huden min sa tydelig ifra at den hadde fått nok sol for dagen, og da vi kom tilbake til hytta ble jeg sittende inne en stund, før jeg omsider våget meg ut igjen, haha.

Vi fikk også besøk av et vennepar av foreldrene mine, som kom innom en liten tur. Vi hadde oss litt godt i glasset og en koselig prat, før de skulle hjem for å lage middag. Apropos middag, nå ble vår akkurat ferdig på grillen, vi skal nemlig ha lammekoteletter. Derfor må jeg runde av her, så vi skrives mer i morgen, mine fantastiske lesere <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg