En vanskelig oppgave

God onsdagskveld, fine dere. Akkurat nå ligger jeg i sengen, og blogger til dere. Planen er å legge seg så snart jeg har fått ut dette blogginnlegget, fordi jeg er så utrolig trøtt. Dagen på jobb har vært mye bedre enn gårsdagen, og det er jeg virkelig glad for. Humøret var også betydelig bedre, og kundene var som alltid fornøyde med å få pakkene sine.

Da jeg kom hjem fra jobb, og hadde luftet Solo samt trillet ned bossdunkene etter tømming i morges, får jeg en telefon fra Kjetil. Han er stuck i bakken opp mot der vi bor, og bare spinner og spinner, han kommer seg rett og slett ikke opp. Jeg måtte derfor kjøre ned å hente han på bedehusparkeringen rett ved inngangen til bakken, og han ble pent nødt til å parkere arbeidsbilen sin der for natten. Han har jo mye utstyr som ligger og gjør bilen baktung, så det er forklaringen på hvorfor han ikke kom seg opp. Det var ikke bare han som ikke kom seg opp, vi har observert et par andre også. Det er det som er det kjipe med å bo nesten øverst i en ganske greit bratt bakke, det blir derfor en vanskelig oppgave å komme seg opp når snøen legger seg. Jeg spant en del selv, men jeg kom meg heldigvis opp. De hadde ikke strødd da jeg eller han skulle opp, men vi så en traktor litt senere som kom opp bakken og forhåpentligvis strødde, så vi får satse på at det blir lettere i morgen!

Det har ikke skjedd så mye mer verdt å fortelle om her i hjemmet ellers, vi skrives heller mer i morgen. Da må jeg opp tidlig, for å kjøre Kjetil ned til arbeidsbilen, så det er også en av grunnene til at jeg tar tidlig kveld. God natt, og sov godt. <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg