Idyllisk hyttemorgen

God morgen fra Stavtjørn! Mamma, jeg og Solo kom opp i går kveld, og da koste vi oss med grilling av hamburgere og noe godt i glasset ute på terrassen til langt på kveld. Vi avsluttet kvelden innendørs, med noen runder Ludo.

I dag våknet vi til sol og blå himmel, og da jeg gikk ut med Solo rett over klokken 08:30, var det så godt og varmt! Vi endte opp med å ta frokosten utendørs, og det ble så varmt i sola at jeg måtte bytte fra bukse til shorts. Endelig får vi litt smak av sommer, og det kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt enn til pinsehelgen. Det har med andre ord vært en skikkelig idyllisk hyttemorgen, og jeg kjenner jeg er i et skikkelig godt humør i dag! Planen etterhvert er å få på oss turklær, pakke niste i sekken og ta oss en god tur i det fine været. Jeg pakker også med meg kameraet, så blir det et bildedryss fra turen vår senere i dag. Nå skal vi bare kose oss litt på terrassen en liten stund til, før vi begir oss ut på tur. Håper dere får en fantastisk pinseaften så lenge, vi skrives mer senere <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg