Tanker på en mandag

– Jeg er nok ikke den eneste som er lei av korona nå, kan jeg tenke meg. Jeg kjenner at det ikke var særlig motiverende å få nye restriksjoner i dag, for Stavanger fortsetter som vi har gjort de siste to ukene frem til 8. februar.. Jeg blir altså så demotivert og redd på samme tid, for er det noe jeg helst vil slippe, så er det en positiv koronatest. Jeg jobber jo i budbilbransjen, hvor jeg møter mange folk i løpet av en dag, og jeg aner jo ikke om noen av de jeg møter kan ha korona. Senest i dag hørte jeg om en budbilsjåfør som var blitt smittet, og vært på jobb før det ble oppdaget. Huff, hele koronasituasjonen er bare kjip og skummel.. 🙁

– Jeg har invitert forloverne mine til en hyttetur den 5.-7. februar, men den henger i en tynn tråd, med mindre restriksjonene åpner opp litt mer. Den er ikke avlyst enda, men det går virkelig ikke an å ha noe å glede seg til lenger..

– Det er 9 dager igjen til jeg står uten jobb nå, og jeg kjenner veldig på det at jeg virkelig skulle hatt en ny jobb å gå til. Jeg vet ikke om jeg får videre der jeg er enda, men det hadde jo vært det beste. Akkurat nå er jeg jo bare tilkallingsvikar, og selv om jeg jobber hver dag, er ting så usikkert.. Jeg har noen jobber jeg venter på svar på, men jeg syns det tar så lang tid. Jeg vet det er mange om beinet, og jeg prøver å være tålmodig, men det er ikke alltid like lett.

– Det er så gøy at det er mange TV-programmer å se på nå, vi følger med på 71 Grader Nord Kjendis, Farmen Kjendis, Torpet Kjendis og Bloggerne (sistnevnte er vel mest meg, men Kjetil har ikke noe i mot det, hehe.) Jeg drømmer meg litt bort i å være med på de TV-programmene, når vi sitter og ser på de, så det er litt greit å bare rømme litt fra virkeligheten en liten stund.

– Apropos drømming om å være med på TV-program, hvor kult hadde det ikke vært å delta på 71 Grader Nord eller Farmen da? Jeg har i mange år hatt lyst til å søke om deltakelse i Farmen, men jeg vet ikke helt om jeg tør. Det er nok en utfordring, men også sikkert et minne for livet. Søknadsfristen har ikke gått ut enda heller, det gjør det jo bare enda mer fristende å legge inn søknad, haha. Hmm, skulle man gjort det? Nei, det skjer nok ikke, kjenner jeg meg selv rett. Det får bli med drømmen, tenker jeg!

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg