Tur til Fossbrekka

På onsdag tok tante, mamma og jeg turen til Fossbrekka, som er en nydelig turløype ca 15 minutters kjøretur fra hytta til foreldrene mine. Været var helt fantastisk, med stekende sol og en lett vind, noe som gjorde at i hvert fall jeg gikk i t-skjorte hele turen. Vi hadde med oss litt niste i sekken, som vi koste oss med på en god og lun plass vi fant langs turløypen.

Da vi kom tilbake fra Fossbrekka, ble det en god lunsj etterfulgt av tantes nydelige Sting kake. Etter vi hadde spist, ble det litt avslapping, før vi startet på ryddingen av hytta før hjemreise. Det ble hvertfall en skikkelig fin hyttetur sammen med en av mine flotte tanter og godeste mamma, og jeg håper at det kan gjentas ved en annen anledning også. Det er alltid gøy med en skikkelig jentetur, hvor det bare kan snakkes om alt og ingenting, og bare kose seg i hverandres selskap.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg