Ukens handel & ukens middager

Ukens handel ble ikke den aller største i dag, men vi hadde rester av lasagne i går som var igjen fra helgen. Vi skal også ut å spise på Egon på torsdag, siden lillebroren min har bursdag. Handelen er tatt på Coop Extra, og jeg har handlet inn litt basisvarer vi manglet, samt middag til morgendagen og kylling til dagens middag. Handelen kom på ca 400 kr.

Ukedagenes middag blir som følgende:

Mandag: Rester av lasagne fra helgen

Tirsdag: Kylling med kremost og søtpotetstappe (Vi brukte DENNE oppskriften fra Kristine Weber)

Onsdag: Fiskegrateng med poteter og gulerøtter

Torsdag: Middag på Egon

En perfekt lunsj på jobb er speltlomper med philadelphia ost og kalkunpålegg, det har jeg hatt med meg både i går og i dag. Måtte kjøpe inn noen flere i dag, slik at jeg har til de resterende arbeidsdagene.

Vi var tomme for disse, og derfor var det veldig greit å få det i hus igjen. Det er så godt å lage seg noen slike, med most avokado og sitronpepper på.

Påfyll av dette gode pålegget var viktig. Gleder meg til å ha det på lunsjen i morgen!

Det var veldig lenge siden vi har hatt fiskegrateng nå, så det skal bli godt til middag i morgen.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg