10 spørsmål og svar

Hei fra passasjersetet i bilen! Vi er på vei mot Kristiansand by, og jeg tenkte da at jeg kunne svare på noen spørsmål til dere. Er ikke så mye å finne på, så da er det kjekt å ha noe å bedrive tiden sin med mens man venter på å komme fram.

Kan du beskrive deg selv med 5 ord? Omtenksom, vimsete, hjelpsom, positiv og sta.

Hva har du alltid i vesken? Lypsyl, leppestift, lommebok og mobil.

Hvilke nettsider besøker du daglig? Facebook, blogg.no og ulike blogger.

Har du noen piercinger? Ja, jeg har en i navlen, som jeg tok i Sør Afrika for 6 år siden. Tiden flyr virkelig..

Hva syns du om tatoveringer? Jeg syns det er fint, men det finnes mye stygt der ute også. Hver sin smak, tenker jeg.

Hva er det fineste med Norge for deg? Det må være den fantastiske naturen vi har her. Vi er skikkelig heldige som har den!

Føler du deg ung eller gammel for alderen? Jeg føler meg egentlig ganske ung, til å være 25 år. Jeg husker at vi syns 25 år hørtes veldig voksent ut, da vi var yngre. Nå derimot, føler jeg meg egentlig alt annet enn voksen, haha.

Hvilken blogger kunne du tenkt deg å bli bestevenn med? Her er det ingen tvil, det måtte blitt fineste Marthe Borge. Hun er så jordnær og søt, og jeg har hatt æren av å møte henne to ganger på gaten. Hun tar seg alltid tid til en prat, og er flink å svare leserne sine på kommentarer på bloggen.

Om du kunne bodd hvor du ville i verden, hvor ville det blitt? Det må bli Los Angeles! Det er virkelig en drøm, det står også på listen min over steder jeg ønsker å reise til i løpet av livet.

Hvem eller hva er ditt livs største kjærlighet? Min elskede forlovede. Jeg gleder meg til å tilbringe resten av livet mitt med han <3

Foto: Ole Laget

Ha en fin tirsdag videre, gode lesere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg