11 høstspørsmål

1. Har du noen planer for høsten? Ja, det har jeg! Det kommer en spennende høst nå, med både fagprøve og søking på ny jobb. Består jeg fagprøven er planen å feire med å ta en god middag ute, sammen med Kjetil og de jentene som er forloverne mine + kjærestene deres. I tillegg til de tingene skal jeg på hyttetur med en av mine beste venninner, hvor det står skikkelig kvalitetstid på planen. Jeg tør ikke planlegge så mye mer i disse tider, for jeg vet ikke helt hva høsten vil bringe med seg.

2. Favorittmat om høsten? Hmm.. En god ting som høsten drar med seg, er jo tillatelsen til å starte med hummerfiske. Det må nok kanskje være det som blir favorittmaten denne årstiden, siden det ikke er mange månedene du har lov til å fiske hummer.

3. Hvordan og hvor skal du feire Halloween i år? Ingen anelse for å være ærlig. Kan nok se for meg at vi “flykter” til foreldrene mine, slik at vi slipper en hund som sier ifra så fort noen er på vei mot huset, haha.

4. Hvilke tvprogram ser du frem til å se i høst? Skal vi danse er uten tvil mitt favorittprogram når høsten senker seg, også følger jeg med på Bloggerne. For ikke å glemme at Isabel Raad sin serie har premiere – det gleder jeg meg virkelig til å se!

5. Er det noe du gruer deg til i høst? I disse dager er det egentlig fagprøven jeg gruer meg aller mest til, fordi det er en ganske avgjørende detalj i forhold til hvordan høsten min blir. Enten blir det til at jeg må sende ut masse søknader, eller så må jeg bite tennene sammen for å klare den på andre forsøk.. huff, jeg blir stressa bare av tanken!

6. Shopper du på Black Friday? Ikke egentlig, men så klart, finner jeg noe så kan det fort hende at jeg tillater meg selv å kjøpe det om det er noe jeg har hatt lyst på lenge. Som regel så pleier jeg ikke å gå crazy den dagen, men vi får se om det kanskje blir en ny sofa på oss muligens?

7. Har du noen hobbyer i høst? Nå håper jeg at bloggen og YouTube kan være mine hobbyer denne høsten her, selv om jeg drømmer om at de en dag kanskje kan være mer enn bare hobbyvirksomheter.

8. Er det noe du craver spesielt på denne årstiden? Nei, ikke som jeg kommer på.

9. Nevn 3 ting som gjør denne høsten ekstra bra: 1. Om fagprøven går bra, kan jeg endelig kalle meg selv fagmann(dame) og industrimekaniker! 2. En av mine beste venninner har klart å ta billappen!! Jeg er så stolt av henne, og det gledes til mange roadtrips framover. <3 3. Om alt går som det skal, blir det jo muligens en ny jobb denne høsten, noe som kan bli skikkelig spennende.

10. Jul er fire måneder unna, har du noen planer for den? I år skal vi feire hos mormor og morfar, og der får vi alltid pinnekjøtt servert. Det gledes til det kjenner jeg <3

11. Hva liker du best med høstmoten? At vi kan ta fram de myke skjerfene, støvletter, boblejakker og strikkegensere.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg