13 timer på farten

Herregud, hvor har denne dagen egentlig blitt av? Jeg kjørte hjemmeifra rundt klokken 08:30 i morges, og kom ikke hjem igjen før klokken 21:30(!!). Jeg har altså vært på farten i 13 timer i dag, og det har egentlig vært en kjempefin dag sånn sett. Jeg startet dagen hos Caroline, hvor vi fikk sett 2 av 3 filmer vi planla å se, før vi kjørte til Kvadrat kjøpesenter. Jeg kan vise dere innkjøpene jeg gjorde i morgen, for nå har det begynt å bli mørkt, noe som ikke gir meg spesielt bra lys til fine bilder. Vi var også en liten tur på Elkjøp, for at jeg ville se litt hvordan AirPods så ut og kostet, men det blir ikke det på meg helt enda hvert fall.

Når jeg hadde kjørt Caroline hjem, suste jeg avgårde til farmors leilighet for å hjelpe henne å vaske og handle. Da vi holdt på med handleturen møtte jeg mamma, og da klarte jeg å snike meg til å få spise middag hos de. Hun hadde nemlig tenkt å kjøpe grillet kylling fra ferskvaredisken, som vi pleier å spise med potetgull til. Det smakte helt nydelig som vanlig, og jeg endte opp med å bli hos de noen timer, før jeg omsider kjørte hjemover. Jeg hadde fått en forsinket bursdagsgave av broren til Kjetil og familien, som de hadde lagt i postkassen vår, noe som var koselig å komme hjem til. Jeg viser dere i morgen hva jeg fikk, for nå kjenner jeg at jeg er rimelig sliten, så det skal bli godt å komme seg til sengs. Ha en riktig god natt, mine fantastiske lesere <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg