5 1/2 år med deg <3

God søndagskveld, mine fantastiske lesere. Kjetil og jeg har kommet oss hjem for noen timer siden, og vært ganske effektive siden det. Jeg nevnte jo i det forrige blogginnlegget mitt, at det å ommøblere stuen stod på planen å gjøre i løpet av januar måned. Det gjorde vi like så godt i dag vi, etter at all julepynten var pakket ned. Vi er skikkelig fornøyde med hvordan vi har fått det, og jeg gleder meg til å vise dere i morgen. Jeg har tatt før-bilder, og planlegger å ta etter-bilder i morgen, siden det ble mørkt før vi var ferdige.

Kjetil minnet meg også på at vi har vært sammen i 5 1/2 år i dag, og om to små dager er det hele 2 år siden vi forlovet oss. Tiden flyr virkelig avgårde, og jeg kan ikke tro at det er 6 år siden vi ble sammen til sommeren nå. Jeg er virkelig verdens heldigste, som har verdens beste forlovede og bestevenn. Vi feiret i “ny” stue, med å bestille pizza og se filmen Tunnelen. Ikke store feiringen, men nok for oss to. <3

Jeg gleder meg til fortsettelsen med deg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg