5 funfacts om Solo #5

1. Puster ut. Når hun har funnet sin liggestilling, høres alltid lyden av at hun puster ut. Mange ganger tar jeg meg selv i å lage samme lyden, om jeg finner en god stilling på sofaen eller i sengen. Du puster først litt inn, også ut. Akkurat slik gjør Solo det også, og jeg syns det er så søtt å høre.

2. Elsker varme. Er det en ting hun aldri får nok av, så er det varme. Om vi er på hytta for eksempel, ligger hun ganske nær peisen, og bare nyter den herlige varmen som kommer fra den. Blir hun for varm derimot, da flytter hun litt på seg, men går raskt tilbake til varmekilden sin igjen.

3. Kresen. Hun har sine matpreferanser når det kommer til våtfór, og prøver vi å gi henne noe annet, er hun veldig kresen av seg, hehe. Det skal helst være det hun liker best, ellers vil hun ikke ha det.

4. Elsker kylling. Har vi kylling noen steder, da er Solo frempå med en eneste gang. Hun elsker det så mye, at hun ved en anledning benyttet sjansen til å stjele kylling som mamma skulle spise. Hun skulle bare hente noe, og vipps, så hadde Solo sneket seg til å få tak i kyllingen på tallerkenen, haha.

5. Sover i senga. Helt siden Solo var valp, har jeg latt henne sove i sengen. Husker at Kjetil ikke var så stor fan av det i starten av forholdet vårt, og prøvde å få meg til å lære Solo å sove i buret sitt. Det var ikke så lett, da det skar i mammahjertet av å høre all bjeffingen og klynkingen som kom fra min lille baby. Heldigvis klarte han å vende seg til at det nå var tre som måtte dele seng, og nå sover hun med oss hver eneste natt.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg