5 sanger jeg aldri går lei av

Da Tokio Hotel kom ut med denne sangen, hørte jeg på den så og si hver eneste dag. Jeg elsket den fra første stund, og selv om jeg har hørt den mye, går jeg virkelig ikke lei denne fantastiske sangen.

 

Min partysang nummer 1. Denne gir meg bare godfølelse og god stemning, og jeg vil alltid høre den minst en gang på hver fest vi er på. Ikke alltid det lar seg gjøre, men kommer denne på når vi er på en fest eller har fest selv, da storkoser jeg meg skikkelig.

 

Jeg vet ikke helt hva det er med denne sangen, men den gir meg skikkelig good vibes. Det er bare noe med denne sangen, som gjør at jeg aldri går lei uansett hvor mange ganger jeg hører den.

 

Waves tar meg alltid rett tilbake til førstegangstjenesten, og en øvelse vi hadde der. Vi var værfaste oppe på et fjell, og en på laget mitt satte på denne, mens vi satt inne i teltet og varmet oss på multifuelen. Derfor er dette en sang jeg kan høre om og om igjen, for jeg savner Forsvaret noe så ekstremt mye.

 

Denne sangen tar meg også tilbake til Forsvarstidene, og festlighetene vi fant på der når vi hadde fri. Dette er også en sang jeg gjerne setter på når vi er på fest, og da kommer feststemningen raskt frem.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg