5 ting du ikke visste om meg

1. Notater på mobilen. Er det noe jeg bruker ofte på mobilen, så er det appen Notater. Her skriver jeg ned mye, alt fra handlelister til ting til bryllupet. Det er så greit å alltid ha med seg notatboken sin, uansett hvor du går.

2. Grønn. Favorittfargen min er uten tvil grønn. Da vi kjøpte huset, sa jeg til Kjetil at jeg ville designe gjestebadet vårt, og da ville jeg så klart ha det grønt. Jeg har ikke angret et sekund, og elsker mitt lille grønne bad.

3. Ikke frokostperson. Er det noe jeg spiser sjelden, hvertfall i ukedagene når jeg står veldig tidlig opp, så er det frokost. Jeg liker ikke å spise veldig tidlig på dagen, så som regel er lunsjen på jobben mitt første måltid. I helgene er det litt annerledes, siden da kan jeg ta meg god tid, å lage en skikkelig koselig frokost.

4. Korps. Jeg har tidligere spilt i korps, da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Jeg har spilt både kornett og althorn.

5. Sør Afrika. Jeg har vært nede i Sør Afrika en gang. Jeg var heldig å bli plukket ut blant noen søkere på videregående, og vi var rundt på forskjellige skoler der nede og fikk oppleve så mye på de to ukene vi var der.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg