5 ting jeg drømmer om

1. Delta i et TV-program. Det ser veldig gøy ut å delta på et program på TV. Jeg kunne tenke meg å vært med på Farmen, 71 grader nord eller Bloggerne, det hadde nok vært en fantastisk opplevelse. Det står høyt på ønskelisten, og hvem vet, plutselig kan jo ønsker gå i oppfyllelse.

2. Reise til Paris. Det er en by jeg har drømt om å besøke i noen år nå, og det blir kanskje virkelighet i løpet av ett til to år. Kjetil har nemlig sagt han vil ta meg med til kjærlighetens by, om jeg klarer fagbrevet neste år. Det er virkelig motivasjon det, og jeg er fast bestemt på at jeg SKAL ha fagbrevet i boks på høsten neste år.

3. Klare fagbrevet på første forsøk. Det er virkelig noe jeg ønsker å klare, men samtidig er jo alltid frykten der for å ikke gjøre det. Jeg vet at du får litt ekstra tid før du tar den på ny, men det hadde samtidig vært utrolig kjipt. Heldigvis har jeg fortsatt ett år igjen, før jeg skal ha fagprøven, og det er en del tid til å virkelig få øvd seg på tingene jeg føler meg litt usikker på.

4. Kjøpe Gucci-veske. Når jeg tar fagbrevet, er planen å ta meg en helgetur til Oslo. Der skal jeg inn på Gucci, og kjøpe meg en veske jeg virkelig ønsker meg. Den er så fin, og den blir den perfekte gave til meg fra meg når jeg er blitt industrimekaniker. Det hjelper også mye på motivasjonen, jeg gleder meg mye til å endelig kjøpe min egen Gucci-veske.

5. Jobbe med sosiale medier. Det hadde vært drømmejobben, men da vet jeg også at jeg virkelig må jobbe for det. Det er en fulltidsjobb, selv om jeg ser at det er mange som ikke mener det. I mine øyne er det like mye jobb i sosiale medier, som med en vanlig jobb, bortsett fra at du ikke går til et arbeidssted hver dag.

Ha en nydelig lørdag! <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

Youtubekanalen min: Trykk HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg