6 ting jeg ikke spiser

Makrell i tomat – Jeg har prøvd å smake på makrell i tomat et par ganger, men fysj av meg, jeg klarer bare ikke smaken av det. Lukten er jo også et kapittel for seg selv, og jeg har uheldigvis en kjæreste som fint kan spise dette her.. Han får ikke kyss av meg etter på, for å si det sånn!

Fettslintrer – Alltid når jeg spiser kjøtt eller kylling som har fettslintrer, så må jeg bare skjære det bort. Det er bare noe med konsistensen og smaken som jeg rett og slett ikke takler. Jeg forstår meg heller ikke på de som klarer å spise det, for min del er det hvert fall rett bort med det.

Tomater – En annen ting jeg har prøvd å lære meg og like, men som gjør det ganske vanskelig med både smaken og konsistensen. Det er virkelig ikke noe for meg!

Paprika på pizza – Altså, det ødelegger så mye av smaken på pizzaen!! Da smaker det bare paprika omtrent, og jeg er ikke den største tilhengeren av paprika i utgangspunktet. Jeg kan spise det i en salat for eksempel, men om vi har/blir servert pizza som har paprika på, da plukker jeg de bare av.

Ananas på pizza – Når vi er inne på temaet pizza, hvem i all verden fant ut at ananas er godt på pizza?! Det er godt i seg selv, men å slenge det opp på en god pizza, det skulle ikke vært lov.

Rødløk – Dette syns jeg bare har en sterk smak, som virkelig ikke er særlig god. Det tar så mye av smaken bort fra annen mat, om du har det i noe eller på noe, og jeg liker heller ikke særlig godt konsistensen av det. Vanlig løk går greit, men rødløk klarer jeg av en eller annen grunn ikke å lære meg og like altså..

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg