7 ting som gjør meg glad

Ligge i armkroken til Kjetil. Finnes det noe bedre enn armkroken til kjæresten? Det er så koselig å ligge inntil den du elsker, mens han holder rundt deg. Jeg blir skikkelig glad, lykkelig og føler meg trygg når jeg plasserer meg i armkroken hans.

Høre på Solo når hun drømmer. Det må virkelig være noe av det søteste og morsomste som finnes. Jeg lurer alltid på hva hun drømmer om, og får meg alltid en god latter av en hund som knurrer og bjeffer i søvne.

Et ryddig hjem. Det er alltid en skikkelig godfølelse med et ryddig og rent hjem. Da kan du virkelig senke skuldrene og bare nyyte.

Små overraskelser fra Kjetil. Han er så flink på dette, bare komme hjem i ny og ne med en liten overraskelse til meg. Det kan være alt fra små ting til de større, men han slutter aldri å overraske.

Reising. Det å reise beriker livet mitt så mye, og jeg er så heldig som har fått opplevd mange forskjellige reisemål allerede. Det gir virkelig påfyll av energi, og gjør at du kan ta fatt på hverdagen med et lettere sinn.

Uventede meldinger. Her er pappa veldig flink, noen morgener får jeg plutselig kanskje en melding med «God morgen, ha en fin dag på jobben!» eller noe lignende. Det er god motivasjon, får meg alltid i godt humør og gjør dagen med noen hakk bedre med en gang.

Kaffekopp på morgenkvisten. Det er veldig godt å komme på jobb, og ta seg en god kopp kaffe i det man starter arbeidsdagen. Det kvikker litt opp, og jeg føler meg mer klar for å ta fatt på arbeidsoppgavene mine.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg