8 koselige ting med høsten

Nå som den første høstmåneden har meldt sin ankomst, kan vi virkelig ønske høsten skikkelig velkommen. Jeg har laget en liste med 8 koselige ting med høsten til dere denne lille-lørdagen <3

1. Tenne lys. Når høstmørket kommer snikende, er det å tenne lys rundt om i stuen både koselig og litt romantisk.

2. Pledd. Dette punktet går litt hånd i hånd med punktet over, fordi etter at alle lysene er tent, kan du pakke deg inn i et godt og varmt pledd på sofaen. Kanskje med favorittfilmen på skjermen, noe varmt å drikke og en du er glad i?

3. Skal vi danse? Det er virkelig mitt favoritt-høstprogram på TV. Lørdagskvelden blir litt koseligere når du kan skru på det folkekjære programmet, og bare drømme deg bort i fantastiske danser og antrekk.

4. Varmere klær. Nå kan du pakke deg inn i myke skjerf, gode boblejakker og støvletter når du skal ut å gå. Det er også på tide å finne fram strikkegensrene og de gode ullsokkene. Selv om det blir kaldere i været, så kan du bruke masse fine og varme klær til å kle deg stilig uansett.

5. Høstfarger. Det er ingenting som er så vakkert som når høsten farger bladene på trærne i de fine høstfargene, det er noe av det jeg liker med naturen vår. Det bugner grønt og vakkert på våren og sommeren, så kommer de nydelige oransje og brune fargene fram på høsten.

6. Halloween. Høsten er jo også tiden for Halloween, som er en koselig tradisjon for både barn og voksne. Selv har vi pleid å feire hos et vennepar med utkledningsfest, men det ser ikke ut til at det blir noe av det i år.

7. Fyr i peisen. Når vi går mot kaldere kvelder, så er det lite som slår en god fyr i peisen. Den herlige varmen som kommer fra flammene, og det koselige det tilfører stuen er helt magisk på en kald høstkveld.

8. Hytteturer. Det er alltid kjekt å reise på hyttetur, men ekstra koselig når de mørke høstkveldene starter å komme. Når du har fyr i peisen, tente lys, noe godt i glasset, kanskje et brettspill eller en kortstokk og noen du er glad i, da blir oppholdet komplett. Kanskje herjer været ute, mens dere sitter inne under et varmt pledd og bare nyter hytteidyllen? Jeg har selv planlagt en hyttetur med en av mine beste venninner i oktober, og som jeg gleder meg til vi skal kose oss en hel helg bare oss to! <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg