8 ting jeg savner å kunne gjøre

# Dra på konserter. Jeg satt i går og så både videobloggen min fra Rammstein konserten og Tokio Hotel konserten i 2019, og jeg merket hvor mye jeg faktisk savner det å kunne dra på konserter.

# Reise til andre byer i Norge. Det å dra innenlands nå er jo en risikosport, og jeg kjenner at jeg savner å kunne utforske alle de flotte byene vi har her til lands. Savner spesielt Oslo nå, for det er virkelig en av mine favorittbyer å dra til her i Norge.

# Reise utenlands. Jeg gleder meg til å kunne dra til varmere strøk igjen, til å se Manchester United spille på Old Trafford, til å reise på camping i Sverige og mye mye mer.

# Lage reisevideoblogger. Er det noe jeg elsker å lage, så er det videoblogger fra reiser. Det er så gøy, og når jeg satt i går og så på videoblogger fra reiser, kjente jeg at jeg savnet skikkelig det å kunne dele en reise med dere.

# Være på flyplassen. Ikke at det var det gøyeste med reisen, men jeg savner faktisk flyplassen. Nysgjerrigheten på hvordan ferien kom til å bli, den dyre drikken du kjøpte mens du ventet på å boarde, stresset med å finne gaten av og til og alt som hørte med en flyplass..

# Klemme folk. Det er helt forferdelig å ikke kunne klemme folk.. Jeg som er en klemmer, jeg sliter skikkelig med å ikke klemme besteforeldre, foreldre og venner som ikke ønsker klem.

# Ikke tenke på meteren. På butikken er det bare slitsomt nå, om det er mange folk. Da må du virkelig konsentrere deg om å holde meteren, og folk ser jo nesten ut som de er redde for andre folk. Jeg føler selv jeg ser redd ut, men slik er jo hverdagen blitt, dessverre.

# Ikke bruke antibac. Er det noe jeg savner, så er det å ikke være nøye med antibac for hver minste ting du foretar deg utenfor hjemmet. Før var antibac noe du brukte på flyreiser og utenlandsreiser, og på militærøvelser. Nå bruker vi det jo til alt..

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg