Action i hverdagen

Hei solstråler! I dag har jeg hatt en fantastisk dag, sett bort fra at jeg holdt på å kræsje ikke bare en gang, men to ganger. Den første situasjonen skjedde da jeg skulle lukeparkere, og kjørte inn i luken, for så å kjøre litt ut igjen fordi jeg skulle rygge inn igjen. Jeg så at jeg ikke fikk helt riktig plassering bare ved å kjøre inn, derfor måtte jeg kjøre ut litt igjen, og i det jeg gjør det, hører jeg plutselig bare et rabalder av et tut ved siden av meg. Det var ei dame som jeg ikke hadde fått med meg bak meg tydeligvis, og både hun og jeg fikk oss nok et støkk av hver sin ting vil jeg tro. Hun fordi hun holdt på å kjøre rett i meg, jeg fordi jeg ikke hadde sett meg godt nok rundt og ble tutet på. Fjeset hun hadde når jeg rygget meg inn fortalte det meste, jeg er sikker på at hun tenkte “Hva f*en holder du på med???” Haha, huff av meg. Det skal sies, jeg kjørte ikke veldig langt ut i veibanen, og hun kunne kjørt forbi meg, men slik ble det ikke.

Gang nummer to, var da jeg skulle kjøre forbi en rekke av parkerte biler, og den ene plutselig kommer ryggende ut i litt fart. Jeg tråkker på bremsen, og får bråbremset, den andre bilen stopper også og kjører inn i parkeringsluken sin igjen, men jeg rygger litt tilbake for å slippe bilen ut. Så ja, det har vært en litt spennende dag å kjøre bil på, kan man vel trygt si, haha. Heldigvis ingen skader på hverken biler eller personer, og det er jo det viktigste.

Litt action i hverdagen er viktig, si! Ellers har jeg ikke hatt altfor mange pakker med meg i dag, så det ble en kortere arbeidsdag på meg. Litt deilig det også, etter noen lange dager denne uken. Både tirsdag og onsdag var det mye som skulle ut, så da var det greit at det ikke var altfor mye i dag. Etter jobb ble det en liten tur på butikken, for jeg fikk altså så lyst på nachos til middag, så da gikk jeg til innkjøp av nachos-chips og revet ost slik at vi kunne ha det. Det ble litt avvik fra ukens meny som jeg delte med dere på mandag, rett og slett. Vi endte ikke opp med å ha kjøttkaker denne uken, men da frøs vi ned den ene kjøttdeigen og brukte den andre til nachos.

Nå blir det 71 Grader Nord Kjendis, før vi skal pakke for å reise på hyttetur i helgen. Håper dere får en fantastisk torsdagskveld videre. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg