Årets første hyttetur

Hei fra hytta på Stavtjørn. Mamma, tante og jeg kom hit i går morges, og det må jeg bare si, det er skikkelig godt å være tilbake til hytteidyllen. For min del er det også årets første hyttetur hit, siden det ikke gikk an å reise opp i påsken. Jeg kom litt før de andre to i går, og ordnet litt ting og tang før de kom. Blant annet dette med å spyle gjennom alle vannkraner, slik at vi unngikk å få legionellabakterien når vi skulle ha vann. Da mamma og tante kom opp ble det lunsj, etterfulgt av en fantastisk tur i finværet.

Vi pakket med oss vann og hver sin øl, litt snacks til Solo også startet vi turen. Turen vår varte i et par timer, med en ølpause i en gapahuk som er bygget et stykke fra der hytten til foreldrene mine ligger. Der går det an å grille på bålpanne, og kose seg skikkelig. Når vi kom tilbake til hytta, satte vi oss rett ut på terrassen i solsteiken og koste oss med noe godt i glasset, mens vi snakket om alt og ingenting.

Når det nærmet seg middagstid, laget vi i stand grillet kylling, ris og karrisaus. Det ble ikke det mest vellykkede måltidet, siden hverken risen eller karrisausen var spesielt god, haha. Vi endte opp med å heller spise kyllingen sammen med Sørlandschips. Det smakte heldigvis hakket bedre, og det ble en god middag på tross av omstendighetene. Da maten var ferdigspist, flyttet vi oss til sofaen, hvor vi koste oss med god drikke og nøt det at vi endelig kunne være på hytta igjen.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg