Balsam for sjelen

Hei fine lesere. Etter en god frokost og litt avslapping, bestemte mamma og jeg oss for å spenne på oss skiene for å komme oss ut på en skitur. Vi var heldige og kom oss ut før solen forsvant bak skyene, så vi nøt det fantastiske været samtidig som vi storkoste oss i skiløypa. Det var virkelig balsam for sjelen, og det er så kjipt at vi skal hjem i dag. Jeg kunne gjerne vært igjen her i noen dager til, kjenner jeg.

Nå er det snart klart for mammas hjemmelagede pizza, før Kjetil og jeg pakker sakene våre og reiser hjem. Det kommer nok en video i kveld, men det blir ikke en videoblogg fra helgen. Jeg endte opp med å la være å kjøpe minnekort i går, så derfor skal jeg tenke på en video jeg kan spille inn når jeg kommer hjem. Jeg har noen ideer jeg har skrevet ned til kommende videoer, så jeg får se gjennom de. Håper dere får en riktig fin søndag videre!

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg