Bildedryss fra Rammstein konserten

Verdens fineste forlovede. <3

Vi matchet hverandre, og det var ikke planlagt. Jeg på min side hadde buksen med meg hjemme ifra, mens Kjetil shoppet seg både den buksen og genseren dere ser på bildet. Da han kjøpte den, sa jeg bare på gøy at da kunne vi matche på konserten, han tok meg på ordet som dere ser.

Scenen før konsertstart.

Mens vi stod og ventet på at konserten skulle starte, fikk vi plutselig øye på denne karen. Vi var litt i tvil alle tre om det faktisk var han, eller en som lignet noe utrolig, men jeg fikk det bekreftet. Da har jeg fått æren av å møte Emil Meek også! Han var veldig hyggelig, og stilte mer enn gjerne opp på et bilde med meg.

Klar for konsert, med ny Rammstein t-skjorte.

Selveste Till Lindemann i aksjon. En mann som virkelig vet å lage show på scenen, med både det ene og det andre. Dere får se mer av hva jeg snakker om, i videobloggen som kommer denne uken!

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg