Bildene som ikke kom på bloggen #4

Jeg er fortsatt syk, og har bare holdt meg hjemme i dag også, foruten en liten tur til legen. Der måtte jeg gjøre noe av det verste jeg vet, nemlig å ta blodprøve. Jeg takler virkelig ikke nåler, og hver gang jeg skal ta de, da må jeg alltid ligge sånn at jeg ikke besvimer, haha. Det gikk heldigvis bra, og jeg klarte meg fint uten å overhodet bli svimmel. Siden jeg ikke har veldig mye å blogge om ellers, tenkte jeg at jeg like så godt kan slå til med “Bildene som ikke kom på bloggen”, slik at dere kan få noe å smile av.

“Kjetil, du må ta kameraet høyere opp, du har det for lavt!”

Vent litt, jeg må bare fikse vesken min litt.

Ooops, her var det visst en kant… Det var faktisk rett før jeg falt bakover her, heldigvis fant jeg balansen igjen, haha.

“Her er det altfor mye vind, vi kan ikke ta bilder her..”

“Få se hvordan bildene ble.”

Mitt “Jeg må teste lyset” fjes.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg