Bildene som ikke kom på bloggen #1

Er det en ting jeg har erfart når jeg skal ta bilder til bloggen, så er det at det ikke alltid går som planlagt. Mange bilder blir tatt både før du er klar, eller når du bare skal fikse på noe. Det blir det heldigvis mange morsomme blinkskudd av, som kan komme i et slikt innlegg som dette. Her får dere altså noen av mine fantastiske blinkskudd, som egentlig ikke skulle ut på bloggen..

Her skulle jeg ta et testbilde, og med hunden på slep er ikke det alltid like lett..

Enda et testbilde, som viser en av mine vakreste sider..

Enda en av mine vakreste sider..

Ikke alltid like lett å få Solo til å være slik jeg ønsker på bilder heller, haha..

“Nå vil jeg ned, slipp meg ned! Jeg er lei av fotografering nå…”

Her ser vi begge ut til å være ganske ferdige med photoshoot, haha..

Som dere ser, er det ikke alltid ting går helt etter planen. Det blir heldigvis morsomme bilder ut av det da, selv om disse er litt flaue å legge ut. Jeg syns selv slike innlegg på andre blogger er morsomme, derfor tenkte jeg å slå til med et slikt selv i dag. Håper dere også syns det er gøy å se litt behind the scenes, hvor bildene ikke alltid blir like bra. Siden dere hørte noe sist, har vi fått pakket litt ting og tang ned, men det gjenstår fortsatt en del. Heldigvis har vi noen dager igjen enda, før vi må ha absolutt alt ute herfra. I helgen blir det kun utvask, og innen fredag skal alt være ute. Puh, jeg blir litt stressa bare av å skrive dette, men det ordner seg nok. Vi får heldigvis hjelp, og jeg er sikker på at vi skal ha leiligheten klar til nye eiere på mandag.

Nå skal jeg ta meg en tur med hunden, og bare ha litt meg og Solo tid. Kveldsturen er noe av det koseligste jeg gjør om dagen, for da lufter jeg ikke bare hunden, jeg lufter også alt jeg går og tenker på. Det er virkelig terapi for sjelen, og jeg føler meg 100 ganger bedre når jeg kommer inn igjen. Dere får ha en riktig finfin tirsdagskveld videre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg