Blåmandag

Hei dere. I dag har virkelig vært en dag fylt med mye forskjellig, både kjipe ting og kjekke ting. Dagen startet med at både Kjetil og jeg forsov oss, og bråvåknet 20 minutter før vi skulle være på jobb. Dere kan tro vi stresset ut dørene, heldigvis ble vi bare noen minutter for sene på jobb. Det er da jeg priser meg lykkelig for at vi ikke bor altfor langt fra arbeidsplassene våre. Det ble med andre ord ikke den beste starten på dagen, men det stoppet ikke der for meg uheldigvis. Jeg la meg med sminke på i går kveld, og dette resulterte i at jeg har klart å bli rød og hoven på øyelokkene mine, nær vippekanten. Det oppdaget jeg da jeg hadde vært på jobb en stund, og tenkte at det måtte være noe av sminken min jeg kan ha reagert på, og det kunne være maskaraen min som egentlig skulle vært skiftet ut for lenge siden..

Arbeidsdagen ble også litt snudd på hodet da noe veldig uventet skjedde, med en kollega av meg. Jeg måtte hjelpe henne med dette meste parten av den siste arbeidstimen, heldigvis fant vi en god løsning på det hele. Da jeg var ferdig på jobb, kjørte jeg hjem og skulle låse meg inn for å slippe ut Solo. Tror dere ikke at blåmandagen slo til igjen, med at jeg mister mobilen min rett i bakken med skjermen ned? Det ble så klart en litt knust skjerm og litt skraper, noe som var helt ekstremt typisk.. Uflaksen så ikke ut til å snu, ettersom jeg måtte tørke opp etter Solo inne også, siden hun hadde hatt et uhell mens vi var på jobb. En veldig uheldig blåmandag med andre ord..

Ting snudde heldigvis til det bedre når Kjetil kom hjem, da ble det en tur ut for å levere noen av de siste invitasjonene til bryllupet. Vi har enda noen igjen, men de bor i nærområdet her vi bor, så planen er å få tatt de i morgen. Vi måtte også få kjøpt gave til det eldste tante- og onkelbarnet vårt, som blir hele 3 år i morgen. Det skal feires med både pølser, pastasalat og kaker, og det gleder vi oss masse til. Jeg fikk også kjøpt meg ny maskara og setting spray, som jeg har gått tom for. Noen falske vipper og lim ble også med hjem, slik at jeg kan pynte meg litt ekstra når jeg og Edith reiser til Oslo i helgen. Nå er det bare fire dager til vi reiser til hovedstaden, og jeg gleder meg så utrolig mye.

Syns bildene oppsummerer denne dagen ganske bra, siden det ikke har vært helt dagen i dag. Endte opp med å bruke bilder fra lørdagen, da jeg så hakket mer fresh ut enn jeg gjorde i dag. Heldigvis ble dagen bare bedre og bedre, og det er en dag jeg kan tenke tilbake til med både et smil og litt frustrasjon. Satser bare på at morgendagen kan by på litt mindre uflaks, og mer av det gode. Nå blir det forhåndsskriving av et blogginnlegg til morgendagen, før det er på tide å legge seg. Ha en riktig god natt, når den tiden kommer.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg