Borte bra, men hjemme best

Hei flotte dere. Det ble en fin flytur hjem, og Kjetil var en engel som kunne hente oss på flyplassen. Etter at vi hadde satt av Edith, tok vi turen innom en søndagsåpen Kiwi på veien. Der kjøpte vi inn litt middag, som vi lagte oss når vi kom hjem. Vi har ellers bare slappet av med en av favorittseriene våre, og bare ladet opp til en ny uke.

Det har vært en helt fantastisk helg, med min fine Edith, men jeg kjenner også at det var godt å komme hjem til både Kjetil og Solo. Borte bra, men hjemme best, som det sies. Mars måneds første dag har uten tvil behandlet meg bra, for jeg har fått det beste av to verdener. Både å våkne i magiske Oslo sammen med en av mine beste venninner, og hatt gjensynsglede med mine to favoritter her hjemme. Det blir ikke bedre enn det!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg