Bruke stemmeretten

I dag har jeg gjort min plikt som norsk statsborger, jeg har nemlig vært og stemt ved valget. Det ble gjort rett etter jobb, og det er så viktig å gjøre. Det var en del folk i valglokalet når jeg kom, og ikke minst som stod i kø når jeg var ferdig. Jeg er ikke spesielt politisk av meg sånn egentlig, og har stemt det samme i alle år, men jeg bruker stemmeretten min ved hvert valg.

Etter vi var ferdige å stemme begge to, Kjetil stemte rett før meg, ble det en tur ut til foreldrene hans for å hente noe. Vi ble sittende der å snakke om bryllupsplaner, vi har kommet inn i en liten bryllupsboble for øyeblikket, noe som er så gøy å sette seg ned å planlegge. Når vi kom hjem fra foreldrene hans, ble det rydding til visningen i morgen, før vi la oss på sofaen med Castle på skjermen. Nå ser vi på resultatene fra valget, og selv om mitt politiske engasjement ikke er veldig høyt selv i disse dager, må jeg innrømme at det er litt spennende.

 

INSTAGRAM – HER

SNAPCHAT – MAILINNASKE

YOUTUBE – HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg