Bursdagsmiddag for lillebroren min

God kveld, fine dere. Da var vi på plass hjemme hos hunden igjen, og hun var som vanlig veldig glad for å se oss. Det er noe av det koseligste med å ha hund, og alltid bli ønsket så hjertelig velkommen hjem. <3

Det ble en koselig bursdagsmiddag sammen med familien, og lillebroren min ble heldigvis glad for Jula-gavekortet vi hadde kjøpt. Han hadde sagt til kjæresten sin at han håpet han fikk det, så da var det jo bra vi kjøpte noe som han ville ha. Maten på Egon smakte helt fantastisk, personlig gikk jeg for en favoritt, som er baconsurret indrefilet med søtpotetfries. Til dessert gikk jeg for sjokoladefondant med is, fordi jeg elsker alt med sjokolade, haha.

Nå skal vi sette oss ned å se litt forskjellige TV-program, blant annet premieren på Sofa og den nyeste episoden av Farmen Kjendis i hvert fall. Det er så mange forskjellige programmer å se for tiden, men det er bare koselig å ha noe vi kan bedrive tiden med, når ting er slik de er. Vi tenker å spare den nyeste episoden av 71 Grader Nord Kjendis og Bloggerne til i morgen, så har vi litt underholdning på fredagskvelden også.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg