Bursdagstirsdag og spontan hårklipp

Hei mine fine lesere. Denne tirsdagen har bare flydd avsted, og det har vært en fin dag. Etter jobb suste jeg hjemover for å stelle meg litt, også kjørte vi i selskap til vår herlige niese som fyller hele 3 år i dag. Hvor har årene blitt av? Det føles som i går at vi fikk melding om at vi hadde blitt onkel og tante for første gang, og nå er hun blitt 3 år?! Hun er vokst opp til å bli en helt nydelig jente, med en fantastisk personlighet. Det blir spennende å se hvordan hun blir etter hvert som hun blir eldre, men allerede nå er vi veldig stolte av å være onkel og tante til en så flott jente.

Når vi gikk fra selskapet, tok vi runden på de siste invitasjonene til bryllupet. Nå mangler bare de som skal sendes, og de legges i Posten sin postkasse i dag. Vi gikk innom hjemme for å hente Solo, før vi kjørte til foreldrene mine en tur. Både Kjetil og jeg har fått klippet håret, siden mamma hadde sagt ja til å klippe Kjetil. Da bestemte jeg meg for å egentlig bare stusse tuppene, men det ble klippet bort litt mer enn det. Det føles litt rart med min nye lengde siden det ble litt kortere enn jeg så for meg, men jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Nå er ikke håret mitt like slitt lenger, og det føles helt fantastisk!

Nå sitter vi bare og snakker om alt og ingenting her hos mamma og pappa, samtidig som vi ser på film. Jeg tenker at jeg avslutter her, sånn at jeg kan være mer sosial enn jeg er nå, hehe. Håper dere får en fantastisk tirsdagskveld videre!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg