Champagnelunsj

Hei og god morgen. Champagnelunsjen for mamma var vellykket, og det var en skikkelig koselig måte å få feiret mamma sin bursdag en gang til. Vi spiste på Fish and Cow, og jeg endte opp med dagens fisk, som var laks. Til dessert ble det sjokoladefondant, og begge deler smakte kjempegodt.

Etter at vi hadde spist oss mette og gode på Fish and Cow, gikk turen videre til litt forskjellige utesteder hvor vi koste oss veldig mye.

Nå slapper jeg bare av, før jeg skal møte Edith litt senere. Hun slutter på jobb kl 15, og da skal jeg hente henne der. Håper dere får en fin søndag, vi blogges mer senere i dag. <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg