Dartkonkurranse og snart museumstur

Heisann folkens! Ikke lenge etter at jeg hadde oppdatert dere for andre gang i går, ble det en herlig middag som ble servert. Når middagen var inntatt, gikk det ikke lange stunden før vi fikk besøk av vennene til foreldrene til Kjetil. Vi koste oss med god prat rundt bordet, noe godt i glasset og ikke minst dartkonkurranse. Det ble moren til Kjetil som stakk av med seieren, Kjetil selv kom på andre plass og jeg klarte å kaste meg til en god tredjeplass. Vi var alt i alt 9 stykker, så jeg sier meg meget fornøyd med egen innsats. Når gjestene gikk, tok K og jeg på oss badetøy og nøt litt tid i stampen, før vi også tok kvelden.

I dag har vi kost oss med en god frokost, og nå slapper vi bare av litt, før vi skal avgårde på hummermuseumet her på Kvitsøy. Jeg har aldri vært der, så derfor må vi jo ta oss en tur når det først er åpent. Kameraet blir selvfølgelig med, så dere skal få et innblikk i hvordan det ser ut der dere også. 🙂

Følg meg gjerne på Instagram: mailinnaske – YouTube HER – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg