Det ble ingen seier

Gårsdagen ble alt annet enn bra kampmessig, og vi ble bare mer og mer irriterte på hvordan United-spillerne tabbet seg ut gang på gang. Mot slutten av kampen tenkte vi bare at nå kunne dommeren bare blåse av, for det ble ikke bedre. Det endte til slutt opp med at United tapte 2-0 mot Arsenal, og det var ikke det utfallet vi håpet på.

Egentlig et bilde som aldri skulle ut på bloggen, men det beskrev humøret vårt ganske bra i går kveld..

Ellers var vi heldigvis i godt selskap, og den kjellerstuen til sjefen for supporterklubben, den var virkelig noe å drømme seg bort i. Det var en hver Unitedssupporters drøm, og jeg gleder meg til vi en dag skal få ha noe lignende her hjemme i huset. Jeg turte ikke å spørre om jeg kunne få ta noen bilder, derfor har jeg dessverre ikke noe å vise dere fra drømmekjelleren, men kanskje jeg kan samle mot til å spørre ved en senere anledning. Vi koste oss i hvert fall veldig bortsett fra et dårlig resultat, og fikk også bli kjent med flere United-supportere, så det er alltid koselig. Vi skal samles igjen nå på lørdag, men da er det på supporterpuben i Stavanger det skjer. Merkelig hvor godt samhold du får, når du har en felles interesse med folk. Det er virkelig noe jeg elsker, for du får et mye bredere nettverk med en gang. Det er virkelig en skikkelig godgjeng, som jeg ikke ville vært foruten.

Dette bildet representerer hvor glad jeg er for det gode samholdet i supporterklubben 😀

Akkurat nå er det lunsj her, vi er nemlig tilbake igjen på jobb, etter en herlig juleferie. (Dette ble forhåndsskrevet i går.) Det har vært godt å lade batteriene, og vi er motiverte for arbeidsåret som kommer. For min del blir det jo et veldig spennende år, da jeg skal opp til fagprøve i september. Det er både spennende og skummelt på en og samme gang, men jeg er motivert til å klare å bestå den, samme hvor stressa jeg måtte bli. Håper bare jeg klarer å holde hodet kaldt, og får til det jeg må for å bli fagmann (dame).

Dere får ha en riktig så fin torsdag så lenge, vi høres mer når arbeidsdagen er omme <3

 

Følg meg gjerne på Instagram HER – YouTube HER – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg