Det gode liv

Hei mine fine! Mamma, jeg og Solo er fortsatt på hytta, og nyter det gode liv her oppe. Det er den siste dagen vår her i dag da, noe som er litt trist, siden vi har hatt en helt fantastisk langhelg sammen. På søndag var vi en god tur opp det minste skitrekket her oppe, i tillegg til at vi gikk litt lenger inn i dalen, slik at vi kunne se over til Ørsdalen som ligger en liten kjøretur herfra.

I går gikk vi opp det store skitrekket, og gikk ganske langt opp i terrenget. Det var litt av en utsikt, og en ganske tung tur å gå opp. Det var uansett verdt det, for vi hadde utsikt over hele hyttefeltet her oppe. Vi koste oss med en øl på toppen, før vi tok turen videre til gapahuken for å grille pølser der. Vel hjemme igjen ble det soling på terrassen, grilling til middag og noen runder med badminton.

I dag går ferden til Fossbrekka, en av mine favoritt-turer her oppe. Kameraet blir selvfølgelig med, og nå må jeg runde av her, siden vi skal begynne å gjøre oss klare til å kjøre dit. Håper dere får en nydelig tirsdag, vi skrives mer senere <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg