Dette fikk Kjetil i bursdagsgave av meg

Hei mine fantastiske lesere, har dere en bra start på uken? <3 Som jeg nevnte i forrige bloggpost, har min fantastiske forlovede Kjetil bursdag i dag. Jeg skrev også at jeg skulle vise dere hva han har fått av meg i gave, så det tenkte jeg å gjøre nå.

Kjetil ble veldig glad da han fikk disse, det som henger bak på veggen fikk han av meg torsdag den 14. januar, siden jeg ønsket at han skulle få ha det på veggen i puben når Bygdebladet kom på lørdagen den 16. januar. Flagget han holder i hånden derimot, det fikk han i morges. Han lyste opp da han så hva det var, for han har snakket om å kjøpe det selv. Egentlig så har han snakket om å kjøpe begge flaggene, men han ville vente til etter bursdagen, i tilfelle han kanskje fikk noe av meg eller noen andre i gave. Heldigvis for meg så holdt han ord, slik at jeg kunne overraske han med de.

Følg meg gjerne på Instagram: mailinnaske – Snapchat: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg