Dyrlegebesøk og venninnekos

God kveld i stuen. Dyrlegebesøket gikk mye dårligere enn jeg hadde trodd, da den første beroligende sprøyten ikke virket helt. Det måtte en sprøyte mer til, og da vi endelig trodde hun hadde sovnet, skulle vi starte klippingen. Det viste seg å enda være litt for tidlig, så til slutt måtte jeg bare sitte med henne i armene mine for å få holdt henne fast, mens klørne ble klippet. Hun sovnet til slutt i armene mine, men da var dyrlegen nesten ferdig, så det var egentlig litt sen virkning på det beroligende stoffet i dag. Det var noe som kunne skje, fikk jeg vite, men mammahjertet hadde det ikke spesielt bra. Det tok nesten en time fra hun fikk første sprøyten til hun sovnet, så det tok sin tid. Hun måtte også få oppvåkningssprøyte etter på, og har vært ganske klynkete siden det, stakkar. <3

Etter at Solo var levert hjemme igjen, hentet jeg Edith på jobb. Det ble litt shopping både her og der, også på PetXL, som er en dyrebutikk på Forus. Edith kjøpte inn til kattene til hun og kjæresten + en boks med snacks som gave til Solo. Jeg kjøpte både nytt fór til Solo, og en ny leke som hun fikk i premie for å ha vært hos dyrlegen. Det ble heldigvis godt mottatt her hjemme, selv om formen ikke er helt bra. Vi var også innom og spiste på Egon, hvor vi måtte stå i nesten en time før vi overhodet fikk bord. Det var heldigvis som vanlig god mat, så det veide opp for ventingen. Når vi var ferdige å spise, kjørte jeg Edith hjem og deretter suste jeg hjemover selv. Etter at Solo hadde fått litt av den nye maten og leken jeg kjøpte, tok vi oss en liten tur, som jeg tror virket litt oppkvikkende hvert fall. Hun er fortsatt ikke helt i form, men vi satser på at det gir seg i løpet av natten. <3

Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg