En aktiv start på uken

Hei, fine lesere <3 I dag har det ikke skjedd veldig mye, arbeidsdagen fløy avsted og rett etter gikk jeg på trening. Det ble en god økt, med noen mageøvelser og 4×4 intervall på tredemølla. Jeg trente også i går sammen med ei venninne, så denne uken har startet aktivt. Det føles bra å ha klart to økter denne uken allerede, håper jeg kan klare i hvertfall en til to økter til før uken er over.

//

Hello readers <3 It has not happened too much today, my working day went fast by, and right after work I went to the gym. It was a good workout, with some exercises for my stomach and running intervalls on the treadmill. I went to the gym with one of my friends yesterday, so this week have started good. It feels good to have two workouts already this week, I hope I can get one or two more workouts before the week is over.

Foto: Swan Photography

Ellers i disse dager, tenker jeg mye på nedtellingen til lørdag. Det gledes en god del til Tokio Hotel, og hvertfall det at vi skal få møte bandet!! Jeg kan fortsatt egentlig ikke tro at vi skal det, jeg kommer til å bli skikkelig starstruck, haha. Det blir uansett helt fantastisk, og jeg planlegger å videoblogge til dere fra Osloturen vår. Den blir ikke spesielt lang, vi skal bare være der fra lørdag til søndag, men mye gøy skjer i det tidsrommet som jeg vil ta dere med på.

//

I’m thinking of the countdown for Saturday these days. I’m so exited for Tokio Hotel, and for us meeting the band!! I still can not belive that we are going to meet them, I´ll be so starstruck, haha. It will be amazing, and I plan to video blog for you guys from our Oslo trip. Our trip is not particularly long, we are only going to be there from Saturday until Sunday, but a lot of fun stuff is happening, and I want to take you guys with us.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg