En bra onsdag

God kveld i stuen, folkens. Har dere hatt en bra onsdag så langt? Det har i hvert fall jeg! Jeg har fått øvd meg på dreiedelen, og fant endelig ut av hva jeg gjorde feil når det kom til dreiing av gjenger. Det var virkelig dagens høydepunkt, så nå føler jeg meg hakket mer klar for hva enn dreiedelen på fagprøven kommer til å være.

Etter at arbeidsdagen var over, kjørte jeg bort til leiligheten til farmor og farfar, hvor det skulle tas den ukentlige vasken. Farmor og jeg tok oss også en handletur, og snill som hun er, spurte farmor meg om hun skulle kjøpe hver sin is til oss. Så da hun hadde fått betalt og vi hadde pakket ned i posene, koste vi oss med isen mens vi ventet på at en ansatt skulle komme med gavepapir. Farmor kjøpte nemlig en blomsterbukett som hun skulle gi bort, og da hadde hun lyst til å pakke den inn. Når jeg hadde hjulpet henne hjem med posene, kjørte jeg til butikken like ved her vi bor for å handle litt middag til Kjetil og meg. Da jeg kom hjem, hadde vi besøk av faren til Kjetil, som hjalp til med litt nede der hvor puben til K skal lages. Gleder meg skikkelig til den står ferdig, det blir så gøy!

Nå skjer det ikke veldig mye nevneverdig på denne kanten videre, men jeg håper dere får en riktig fin kveld. <3

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg