En drøm er gått i oppfyllelse

Heisann, og lenge siden sist. Det begynner å bli en stund siden dere hørte noe her inne, men det har bare vært utrolig mye å tenke på. Blogglysten og humøret generelt har ikke vært helt der jeg ellers liker å ha det, men nå er det heldigvis snudd. Siden dere hørte fra meg sist, har nemlig en drøm virkelig gått i oppfyllelse. Vi har nemlig endelig blitt HUSEIERE!!! Tenk det da, vi skal faktisk flytte inn i et hus, som VI har kjøpt. Det er så stort å kunne skrive dette til dere, og vi er virkelig overlykkelige med å endelig ha funnet vårt drømmehus. Det er et oppussingsprosjekt, som dere så klart skal få ta en del i. Planen er nemlig å videoblogge, mens vi holder på å pusse opp. Dere skal få være med fra start til slutt, og jeg gleder meg sånn til å vise dere!

Fotograf: Ole Laget

Vi har funnet ut hvordan mye i det nye huset skal bli, blant annet hvordan vi vil at vårt framtidige bad skal se ut. Baderomsinnredning skal vi bestille, og til et gjestebad vi skal bygge, har vi allerede bestilt litt. Det er så gøy å se rundt på både nettet og i butikker, både etter maling, gulv, innredning og ja, alt egentlig. Jeg gleder meg sånn til å komme i gang, og bare skape det huset vi selv ønsker oss. Selvfølgelig vil det bli tatt litt over tid, da vi ikke har nok penger til å pusse opp et helt hus. Forhåpentligvis får vi tatt det meste i hovedetasjen, hvor stuen, kjøkkenet, badet og vårt fremtidige soverom er. Det er hvertfall det som er planen nå i første omgang, så tar vi resten av huset litt etter litt. Jeg sitter bare og smiler når jeg skriver dette til dere, for jeg gleder meg sånn. Det blir en utrolig spennende tid i livet vårt, som jeg er takknemlig for at vi kan ha i en alder av “bare” 25 år. Jeg føler meg enda veldig ung, og det å ha hus på min alder er ingen selvfølge. Wow, tenk at vi faktisk har kjøpt oss et hus da, dere. Året 2019 har virkelig vært vårt år! <3

Fotograf: Ole Laget

INSTAGRAM – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg