En effektiv morgen

God morgen, mine fine lesere. Her har det virkelig vært en effektiv morgen, jeg og Solo stod opp kl 07:15, og jeg laget meg en god frokost bestående av riskaker med most avokado og sitronpepper, eplejuice og en kopp kaffe. Når frokosten var inntatt, sa jeg de magiske ordene til Solo: “Skal vi? Skal viiii?” og tok fram turbuksa mi, og da var hun helt i hundre før jeg overhodet sa ordet tur, haha. Hun blir like giret hver gang noen nevner ordet tur, og det er like gøy hver gang.

I dag er planen å gå til farmor og farfar for å vaske hos de, og senere i dag er det også en ny treningsøkt sammen med Edith. Jeg må også komme meg en tur i butikken for å få handlet litt inn for uken, og satt meg ned for å planlegge resten av ukens middager. Så det er litt å finne på i dag, noe som er ganske greit. Det distraherer meg forhåpentligvis litt fra det faktum at jeg ikke har hørt noe angående jobben jeg var på intervju for.. Krysser fingrene for at i dag er dagen, jeg gir ikke opp så lett! Jeg kjenner at ingenting skal få ødelegge det gode humøret jeg har i dag, og jeg skal virkelig bare lage meg en fortsatt bra dag. Morgenen har vært fantastisk, og det skal jammen meg resten av dagen også bli! <3

Håper dere får en super dag, så blogges vi mer senere. <3

 

Følg meg gjerne på Instagram HER – YouTube HER – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer
    1. Du nevnte tidligere i år at du skulle kjøpe deg en veske når du var ferdig med fagprøven. Er det den som er på bildet?😄

      1. Nei, det er ikke det, men valget falt heller på den som du ser på bildet😍 Jeg hadde opprinnelig tenkt å kjøpe meg en fra Gucci, men er blitt litt Louis Vuitton frelst, kan man vel si🥰🙈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg