En egen ro

God morgen, mine fine. Det å våkne opp på hytta her på Kvitsøy, var helt fantastisk. Solo vekket meg siden hun ville ut, og da var det bare å komme seg opp. Da vi kom ut, kjente jeg på følelsen av en helt egen ro. Det eneste du hørte var fuglene som kvitret, noen måker og en båt som gikk stille forbi hytta. Det er den samme roen jeg sitter og hører på nå, sammen med Solo ute her på terrassen. Jeg har fått tatt meg en god dusj, stelt meg og bare tatt meg god tid, siden jeg stod opp nokså tidlig. En riktig så god og fin start på lørdagen, med andre ord. Nå har også solen tittet fram, og jeg kjenner den gode varmen i ryggen og bare nyter her jeg sitter.

I dag har vi damene planer om å utforske Kvitsøy litt, blant annet gå til et fyr som er her og noen bunkerser som har vært her siden 2. verdenskrig. Som den krigshistorie-elskeren jeg er, så gleder jeg meg veldig til å se de, siden jeg enda ikke har fått muligheten til det. Det blir kjekt å sende noen snapper til pappa også, for å vise han de, siden interessen vår på det feltet er helt lik. Jeg tar så klart med meg kameraet, slik at jeg kan knipse noen bilder til bloggen også.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg