En fin dag

For en fin dag det har vært, arbeidsdagen fløy egentlig avsted og plutselig satt jeg i sofaen hos farmor og farfar. Hos de var jeg på besøk for den ukentlige vasken, etterfulgt av en handletur sammen med farmor. Etter det var det tid for trening med Nora, hvor vi fikk inn en skikkelig god økt. Vi trente både rumpe og mage, og jeg har på følelsen av at det melder seg en stølhet uten like de neste dagene, haha. eeeb

Ellers hadde ikke megleren vår noe særlig å rapportere, noe jeg egentlig forventet. Jeg vet bare hvordan vi er når vi har vært på visninger, du bestemmer deg aldri med en eneste gang. Eller noen gjør kanskje det, men vi er alle forskjellige.

Nå er det straks leggetid her i heimen, håper dere får en riktig fin kveld videre.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg