En fin slutt på uken

Hei. Håper alle har hatt en fin søndag, det har i hvert fall jeg. Dagen startet sent, og vi våknet uthvilte og klare for dagens gjøremål. Vi spiste frokost, stelte oss for så å kjøre avgårde. Vi har nemlig vært rundt med invitasjoner til bryllupet i dag. Det mangler enda å få levert til noen, men vi tenkte å ta de i morgen og på tirsdag. Målet er at alle skal ha fått eller fått tilsendt i løpet av neste uke.

Etter vi hadde fått levert hos noen av de vi skulle levere til, skulle Kjetil møte Steinar for å se Manchester United spille mot Watford på supporterpuben i byen. Da endte jeg opp med å ta en liten kjørerunde selv til familie og venner, og ble sittende hos tanten og onkelen min på Hommersåk i hele to timer. Vi er ikke ofte innom der, og da spurte de om jeg ville komme inn på en kopp kaffe. Det takket jeg ja til, og det ene ledet til det andre, og til slutt endte jeg spontant opp med å bli til middag også. Det var kjempekoselig, og jeg tror jeg må bli flinkere til å besøke familie jeg ikke ser ofte, for det er alltid like kjekt å se de.

Når jeg kjørte fra Hommersåk, fortsatte jeg turen min innom litt flere å gi invitasjoner til, før jeg kjørte innom foreldrene mine. Der hjalp pappa meg med å sjekke luftnivået i dekkene på bilen, og jeg fikk også levert invitasjonen til de. Jeg var også heldig å få med meg nybakte boller, som mamma hadde laget. Etter det kjørte jeg hjem, og har bare slappet av siden. Det har virkelig vært en fin slutt på uken, og nå er jeg klar for en ny uke. Kom også akkurat på at Farmen Kjendis har startet nå, så det skal jeg skru på så fort dette blogginnlegget er publisert.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg