En flott naturopplevelse

God søndagsmorgen. Nå sitter vi bare og slapper av, etter å ha spist en god frokost og ryddet litt i hytta. Kjetil, jeg og venneparet av foreldrene til K skal ta ferjen klokken 12:20, så det er en liten stund til enda. I går ble det mer utforsking av hva Kvitsøy har å by på, fordi jeg ble med faren til Kjetil og vennen hans ut på båttur. Ute på sjøen fikk vi oppleve det fantastiske dyrelivet her ute, da vi var heldige å se både havørner og masse seler, og det var virkelig en flott opplevelse av naturen her ute.

Når vi kom tilbake fra turen på sjøen, hadde moren til Kjetil laget hjemmelaget pizza til lunsj. Vi koste oss med det, før vi satte i gang med brettspill etter på. Jeg ble ikke med på første runde, for da tok jeg og blogget gårsdagens første blogginnlegg. Vi satt og spilte og snakket fram til vi skulle ha middag, og da stod det kokt krabbe på menyen. Etter vi hadde spist ble det bare god prat rundt bordet, med noe godt i glasset.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg