En god treningsøkt og en spontan tur

Hei mine fine! Ikke lenge etter at dere var oppdaterte sist, kjørte jeg avgårde til farmor for å vaske hos henne. Når jeg var ferdig der, ble det som jeg nevnte i forrige bloggpost, en tur på trening. Jeg endte opp med å kjøre en styrkeøkt på bein og mage, og det ble en ganske god økt på meg i dag. Jeg stakk innom foreldrene mine på vei hjem, for å hente noe hos de og da ble mamma og jeg enige om at vi skulle ta oss en spontan tur, så fort vi begge hadde fått i oss litt mat. Da var det bare å kjøre hjem, skifte om til turtøy, få i seg litt middag og komme seg avgårde.

Vi endte opp med å gå Reianes rundt, som vi gikk mange ganger når vi begge var permitterte. Det var en god stund siden noen av oss hadde gått den turløypen, så det var koselig å få gå den igjen. Mot slutten av løypen var vi veldig heldige å se en svær ørn, som fløy ganske nært oss. Det var litt av en opplevelse å se den så godt som vi gjorde, og ørner har virkelig stort vingespenn altså, de er virkelig majestetiske fugler. Mamma kjørte meg og Solo hjem etter turen, og da vi kom inn dørene var det første jeg gjorde å få Solo i dusjen. Hun var ganske skitten på potene, så da er det alltid greit med en vask. Nå skal jeg selv komme meg i dusjen, før jeg skal legge rent sengtøy på sengen og bare slappe av. Håper dere får en fin kveld videre, mine fantastiske lesere. <3

Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg