En rolig kveld

God kveld i stuen. I dag var jeg endelig tilbake på jobb, og formen er mye bedre. Etter jobb var det tid for å gå innom farmor og farfar, hvor det ble vasking og en handletur med farmor. Da jeg var ferdig hos de, gikk turen hjemover. Kjetil holdt på å kappe ned litt busker og hekk utenfor, da jeg kom hjem. I tillegg ble jeg møtt av ei veldig glad jente, som var overlykkelig for at mamma var kommet hjem. Solo stod i bånd ute, mens Kjetil holdt på, så det var en koselig velkomst å få. Jeg tok turen i dusjen, og fikk stelt meg litt, før K hjalp meg med å ta litt bilder til bloggen. Det føltes vanvittig herlig å få på seg litt sminke igjen, for det har jeg virkelig savnet.

Når vi var ferdige med bildeknipsingen, kjørte jeg en tur ned på butikken, for å handle inn til både dagens og morgendagens middag. Vi bestemte oss for å ha biff med fløtegratinerte poteter i dag, og det smakte helt fantastisk. Ellers har vi bare hatt en rolig kveld, hvor vi har slappet av med Mot i Brøstet på TV-en og litt fredagssnacks. Håper dere har en fantastisk kveld videre, mine fine lesere!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg