En rolig start på helgen

Fredagen har ankommet, og helgen er endelig her. Det har ikke skjedd altfor mye i dag, derfor er det ikke noe spesielt å melde om fra denne kanten. Planene er ikke mange, vi skal rett og slett bare slappe av og ha en rolig start på helgen.

I morgen er det mer som skjer, da det skal være champagnelunsj i regi av mamma. Det blir en forlenget feiring av bursdagen hennes, og jeg gleder meg veldig. Det er en fin bukett med damer som skal være med, og jeg er sikker på at det blir skikkelig god stemning.

Vi blogges mer i morgen, fine lesere. Håper dere får en fin fredagskveld!

 

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg