En rolig start på lørdagen

Heisann. Det ble en rolig start for oss denne lørdagen her, vi sov lenge og da vi våknet kjørte Kjetil ned og kjøpte frokost til oss. Jeg hadde skikkelig lyst på ostebriks med ost og skinke på i dag, og da ordnet min snille kjæreste det til meg. Da jeg hadde fått laget til frokosten, ble det Greys Anatomy og god frokost i sofaen denne morgenen. Ikke veldig feil å starte dagen slik, siden jeg ikke vanligvis spiser frokost i ukedagene når jeg skal på jobb.

Kjetil hadde litt prosjekter på gang, så han startet på det etter at frokosten var inntatt. Nå er han ute for å kjøpe noen materialer som han trenger, mens jeg bare nyter at det endelig er helg. Senere i dag skal jeg på forening hos Nora sammen med Edith og Embla, noe jeg virkelig ser fram til. Sist vi samlet oss var i desember, så nå skal det bli koselig med en foreningskveld igjen.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg