En sånn en dag

Hei. Dere vet de dagene der du egentlig bare vil ligge i senga, spise masse snacks og bare se serier? Det er meg i dag.. I dag har jeg en sånn en dag, og selv om det er mye jeg kunne gjort, får jeg bare ikke meg selv til å gjøre det. Det er ingenting som frister å gjøre, ikke en gang blogging kjenner jeg. Da tenkte jeg bare at jeg må ta meg selv i nakken, og bare starte å skrive. Vi har alle dårlige dager, men i dag har jeg det virkelig for ingen grunn, noe som irriterer meg noe så inn i granskauen mye. Jeg vet det er fullstendig lov å ha dager der ingenting frister å gjøre, men det er bare så utrolig plagsomt likevel. Det er kanskje bare kroppen som sier ifra at det er lov å slappe av i blant, men det kommer virkelig på de dagene du aller helst ikke skulle vært slik..

Så der har dere ståa hos meg i dag, jeg har bare ligget i senga og på sofaen og ikke gjort noe som helst. Har så klart vært ute med hunden, men that´s about it. Jeg hadde egentlig tenkt å ha en skikkelig produktiv dag her hjemme, hvor jeg skulle rydde litt, vaske klær og få tatt litt bilder til bloggen, men frister det? Ikke i det hele tatt, haha. Jeg tenker at jeg skal prøve å ta en powernap på en liten halvtime til en time, for å se om det hjelper, for jeg er ganske trøtt i tillegg. Jeg får krysse fingrene for at det kan fungere, så blogges vi mer senere i dag <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

4 kommentarer
    1. Heilt låv d. Og d e gjerna kroppen din sin måte å je beskjed at du trenge litt ekstra søvn eller ein kvil 💛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg