En skikkelig fin overraskelse

God torsdagskveld, fine dere. Herreguud, dere vil ikke tro hva verdens beste forloved kom hjem med i dag? Han overrasket meg skikkelig, da det plutselig stod en middels stor eske i gangen. Jeg trodde først det var noe i forbindelse med jobben hans, men da han sa det var bursdagsgaven min, tok min nysgjerrige side fullstendig over. Kjetil sa at jeg kunne vente en ukes tid, til min faktiske bursdag, eller så kunne jeg åpne den i dag. Dere kan jo bare gjette en gang hva jeg gjorde da?

Han hadde kjøpt noe jeg har ønsket meg så lenge, nemlig ringlys!!! Æææh, jeg hoppet rundt i stua av glede når jeg åpnet gaven, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med det. Det har allerede blitt testet, da jeg lagte min siste Tik Tok video. Jeg gleder meg sånn til å ta det skikkelig i bruk etter hvert, og jeg kunne ikke vært lykkeligere over å endelig ha et slikt lys i hus. Det var virkelig en skikkelig fin overraskelse, og jeg elsker at Kjetil faktisk hører på meg når jeg ønsker meg ting. Det viser bare at han bryr seg om mine hobbyer, og vil gjøre meg til den gladeste jenta i verden akkurat nå. Det har han hvertfall klart å gjøre i dag, på tross av omstendighetene. <3

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske – Tik Tok: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg