En stressende tirsdag

Hei dere. I dag har det ikke vært den beste dagen, mye tunge pakker og en litt lite motivert og trøtt meg på morgenkvisten, ingen god kombinasjon. Jeg fikk et lite sammenbrudd da jeg stod alene og la pakkene inn i bilen, og det ikke var noen rundt meg som kunne hjelpe meg med de jeg da syns var tunge og uhamslige. Jeg fikk de heldigvis på bilen, etter å ha stresset litt med hvordan jeg skulle gjøre det. Ikke den beste starten på dagen kan man vel si, men det at det startet å snø hjalp litt på humøret.

Jeg merket fort at morgenen hadde satt sitt preg, og det var flere sendinger enn i går, som da gjorde at arbeidsdagen ble lenger. Jeg ble i tillegg kjeftet på av en eldre dame i en slik elektrisk scooter som eldre gjerne kjører rundt med, fordi jeg stoppet inntil et sted hvor det var fullt mulig å kjøre forbi meg uten problem. Samtidig som hun kjefter, sitter jeg i telefonen med en kunde jeg prøvde å få tak i tidligere på dagen, som hadde ringt meg opp igjen. Jeg skulle egentlig inn til en annen kunde like ved der jeg stoppet også, men den glemte jeg helt av da jeg i panikk mimet “Unnskyld, unnskyld, jeg kjører nå” til hun eldre sinte damen. Endte opp med å huske at jeg skulle der, når jeg hadde kjørt et godt stykke mot neste kunde, så det endte opp med at jeg måtte snu og kjøre tilbake igjen etter at jeg hadde levert hos den kunden jeg var på vei mot. Huff av meg, håper ikke dette ble for rotete, haha.

Jeg belønnet meg selv med en tur på butikken etter jobb, hvor jeg kjøpte meg litt godteri. Det var det eneste som fristet etter den dagen jeg har hatt, men snille Kjetil hadde ordnet med fiskegrateng når jeg kom hjem. Vi spiste derfor først en god middag, før vi satte oss ned og så den nyeste episoden av Bloggerne og Farmen Kjendis. Jeg trengte virkelig å bare slappe av etter en litt kjip og stressende dag, så får jeg håpe at morgendagen bringer med seg et bedre humør og mange kjekke kunder.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer
    1. Jeg har og hatt en dårlig dag på jobben 😮😀🙈 sånn er det av og til. Kjekt og lese bloggen din 👍😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg